« Hanging out on Sat night! | トップページ | 祈りと約束☆ »

2007年3月 9日 (金)

与えられたもの His Grace☆

この前のブログに、神様から与えられたものがあるって書いたんだけど、今日はそれについてちょっと話します☆ I said that God has given me something in my previous blog entry. I'd like  to talk about it today.


こないだの日曜日、私は風邪がずっと治らなくて、のどをやられてしまいました(>_<) I've been sick for a while and I lost my voice on Sunday.

本当はクワイヤーで歌うはずだったんだけど、声が出なかったのでできなかった。So I couldn't sing in the Choir.

賛美のときも、声が出せないから心の中で賛美してたんだ。 I could'nt worship loud so I worshiped in my heart.

私は、ずっと私の隣にいる日本人の女の子の事が気になっていた。 I was thinking about a Japanese girl standing next to me.

友達が連れてきた女の子、Yちゃん。クリスチャンだとはそのとき聞かされていなかったけど、すぐにクリスチャンなんだって分かった。彼女の神様を賛美している姿を見たら分かった。 My friend brought her here. Her name is Y-chan. My friend didn't tell me that she was Christain but I could tell she was as I looked at her worshiping God.

神様の事大好きなんだって伝わってきた。それが嬉しくて、心の中で賛美しながら、神様への感謝の気持ちで涙が流れてきたんだ。I could tell that she loves God. Tears came out from my eyes as I was worshiping in my heart because I was so happy.

去年こっちでクリスチャンになったYとHも日本に帰ってしまって、それからはチャーチで日本人はほとんど私一人だった。日本人のクリスチャンは本当に私一人だった。My sisters in Christ, Y and H who became christian at Lighthouse church went back to Japan last year. Since then I was almost the only one Japanese in our church. Definitely, I was the only one Japanses Christian.

でもオーストラリア人のクリスチャンの友達は他にもいっぱいいるし、みんな大好きなんだ。私のライフグループも、本当に大好きだし、神様の事、シェアしあったり、ノンクリスチャンの子に、神様のすごさ、愛をもっと知ってもらいたいって思って情熱を持って頑張ってたけど、Yちゃんが加わってくれたことに、私は本当に大きな安心感を覚えたの。However, I have many Australian Christian friends and I love them so much! I love mu lifegroup as well and I love sharing about God with them. I have passion towards my lifegroup and prepare for the non-christian girl to know more about God and His love. But when Y-chan joined our lifegroup, I felt releaved and peace.

きっと、私は心のどこかで寂しさを感じていたんだろうなって思った。 That moment, I noticed that I was feeling lonliness at the bottom of my heart.

神様の恵みは本当にいつも私の必要を満たしてくれるんだね(^^♪ God's grace is awsome and always provide me everything I need and fill me with His peace.

|

« Hanging out on Sat night! | トップページ | 祈りと約束☆ »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

Meg>のどはまだちょっと痰がでたりするんだけど、風邪はもう良くなったよ~♪
この世の生活の中で、つい強がったりしちゃうけど、本当にそのままの自分で、神様はそのままの私に必要なものを与えてくれるんだよね(^^♪

投稿: chihiro | 2007年3月14日 (水) 15時38分

ノドの調子は大丈夫ですか??
ほんとに神様はうちらが心配しなくても必要を満たして下さるよね。メグもそれを実感する日々です☆

投稿: Meg | 2007年3月10日 (土) 16時36分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.f.cocolog-nifty.com/t/trackback/141058/5623296

この記事へのトラックバック一覧です: 与えられたもの His Grace☆:

« Hanging out on Sat night! | トップページ | 祈りと約束☆ »